Kæbesmerter

Slut med kæbesmerter:

16-ugers Behandlingsforløb for Kæbesmerter og Hovedpine

Vores 16-ugers forløb er udviklet til at hjælpe dig med at finde den underliggende årsag til dine kæbesmerter og hovedpine eller migræne. Kæbespændinger er ofte tæt forbundet med hovedpine og migræne, da spændinger i kæbe og nakke kan påvirke musklerne omkring hovedet og føre til smerter i tindingerne, panden og baghovedet. Uanset om dine smerter skyldes tandpres, skæring af tænder, fejlbid eller andre årsager, vil vi gennem en holistisk tilgang arbejde på en langsigtet løsning, der både lindrer symptomerne og forebygger fremtidige problemer.

Forløbet inkluderer:

• 8 behandlinger fordelt over 16 uger
  • Fokus på at identificere sammenhængen mellem kæbespændinger og hovedpine/migræne
  • Specifikke øvelser der reducerer spændinger i kæbe, nakke og hoved
  • En personlig behandlings- og vedligeholdelsesplan for varig lindring

Hvad kan du forvente?

Dette 16-ugers forløb sigter mod at give dig varig lindring af både kæbesmerter og hovedpine/migræne. Ved at arbejde målrettet med både symptomer og årsager, som f.eks. tandpres, spændinger i nakken og fejlbid, sikrer vi, at du ikke kun oplever midlertidig lindring, men også langsigtet forbedring. Gennem behandling og øvelser får du redskaberne til at opretholde en sund kæbe- og nakkefunktion, hvilket også kan reducere hyppigheden og intensiteten af hovedpine og migræne.

Fantastiske omgivelser

Enestående service

"Flotte lokaler med rigtig fint venteværelse. Meget tilfreds med parkeringsmulighederne"

"Efter mange år med smerter har Jacob ændret mit liv. Efter 2 behandlinger var mine smerter halveret og det går løbende fremad. Tusinde tak!"